AI
„Przejrzysty, aktualny opis obecnego stanu sztucznej inteligencji – nie tylko w kontekście procesów i strategii biznesowych, ale również z perspektywy społecznego odbioru (…). Chcemy przedyskutować aktualny stan uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym, jak też opisać pojawiające się w tych dziedzinach rozwiązania technologiczne (…). By wzbogacić tę książkę, wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję. Wierzymy, że prowadzenia badań, tworzenie i analizowanie arkuszy danych, a także pisanie wspólnie z AI stanie się nowoczesną praktyką nadchodzących lat.”
(Wprowadzenie do książki Aleksandry Przegińskiej i Dariusza Jemielnika pt. „AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu”. Warszawa: MT Biznes 2023.)
Pozycja dostępna w Czytelni Naukowej. Jej zakup dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025.