Obłowić się na promocji
W ubiegłą środę odbyło się otwarcie 235 w Polsce placówki firmy drogeryjno-perfumeryjnej Rossmann. Pierwsi rządni promocji klienci zjawili się pod drzwiami już kilkanaście minut przed otwarciem.
Kilka minut przed godziną ósmą rano pod drzwiami gromadził się kilkudziesięcioosobowy tłum najbardziej ciekawych i rządnych promocyjnych upominków klientów. Jak szacuje kierownictwo sklepu, w pierwszy dzień przez siedzibę Rossmann’a przewinęło się kilkaset osób. Z tej okazji, każdy klient niezależnie od kwoty jaką wydał, mógł liczyć na drobny upominek i kupon konkursowy. W pakietach promocyjnych znajdował się zestaw zawierający m.in. kosmetyki, ulotki, próbki, gadżety z logo firmy, kredki i książeczki dla dzieci. Klienci, którzy dokonali zakupów powyżej 50 złotych byli nagradzani pełnowartościowym produktem, pozostali musieli zadowolić się darmowymi próbkami.
Największą radość wychodzącym ze sklepu, przyniosło porównywanie cen. A było w czym wybierać, ponieważ na listę produktów oferowanych przez Rossmann’a składa się około 7 tys. pozycji sprzedawanych po niskich, a zarazem konkurencyjnych cenach. -Bardzo mi się podoba ten sklep, bo poza kosmetykami można tutaj kupić artykuły gospodarstwa domowego, a najbardziej podobają mi się ceny. O wiele niższe od tych, jakie można spotkać w małych sklepach – mówi jedna z klientek. Nie jest osamotniona w swoich sądach ponieważ kolejna, która opuszcza sklep z błyskiem w oku stwierdza, że: -nawilżane chusteczki dla dziecka które kupiłam były tańsze o trzy złote niż te, które kupowałam dotychczas!
Słowa Romana Lewandowskiego, rzecznika prasowego firmy którymi wyrażał nadzieję, że sklep zostanie ciepło przyjęty przez mieszkańców Myślenic nabrały nowego znaczenia. Można pokusić się o stwierdzenie, że Rossmann w pierwszych dniach swojej obecności na myślenickim rynku uwiódł całe rzesze mieszkańców. Świadczyć o tym może frekwencja podczas losowania nagród, zalew pozytywnych opinii oraz liczba osób, których atrybutem stała się czerwona reklamówka z nadrukowanym logo firmy. Firmy, która może wpędzić drobnych sklepikarzy w poważne tarapaty.
p.jag
fot. Piotr Jagniewski